Tuesday, June 12, 2007

Ο Παρασκευάς στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!


Βρε, ΕΣΡ μου, μ' αυτά που πας και κάνεις το τραβάει ο οργανισμός σου να τ ακούσεις!
Πήγες, βρε, και έβαλες διακόσα χιλιάρικα πρόστιμο στην εκπομπή Je t'aime, γιατί λέει υποβαθμίζει την πχοιότητα του προγράμματος; Την ποια υποβαθμίζει;
Μάθημα πρώτον, ΕΣΡ μου, θα σ' αρχίσω με τα βασικά. Για να υποβαθμιστεί κάτι, πρέπει πρώτα να υπάρχει. Εκτός και αν η Αννίτα Πάνια είναι και πυρηνικός φυσικός και ανακάλυψε την αντι-ύλη, και κατάφερε η ρουφιάνα να υποβαθμίσει κάτι το ανύπαρκτο. Α, ρε Einstein και Max Plank, ποιος να σας το λεγε ότι θα σας ξεπεράσει μια τηλεπαρουσιάστρια γκόμενα του Καρβέλα!
Πήγες και έβαλες πρόστιμο στην εκπομπή της Αννίτας Πάνιας γιατί, σύμφωνα με τα λεγόμενα του προέδρου σου, "γελοιοποιεί την ιδιορρυθμία κάποιων ανθρώπων και τους διασύρει στην κοινωνία". Το κόμπλεξ σου σε όλο του το μεγαλείο.
Σ' έπιασε η ζήλεια, ΕΣΡ μου, που ο μόνος λόγος που σε βγάζουν στα κανάλια είναι για να σε κράξουνε; Παραδέξου το, καλό μου, να πέσουνε οι μάσκες! Που ζήλεψες τη δόξα του Βασ-βασ-βασ-ο Παρασκευάς και του Κάτμαν. Παραδέξου το, φάε τα λυσσακά σου και μετά ξαναβγές να βάλεις πρόστιμο στο επόμενο φιλί μεταξύ ανδρών μήπως σου φύγουν και τα απομεινάρια από ένα πάρα πολύ τραυματικό οιδιπόδειο που ψυλλιάζομαι.
Η Αννίτα κάνει τέτοιες εκπομπές, ΕΣΡ μου, από τότε που βγήκε στην τηλεόραση και δεν άλλαξε το τομάρι της τώρα. Εσύ άλλαξες το μαλλί σου, αλλά το γιατί δε μου το λες. Αμ, δε θα σε πετύχω πουθενά; Θα σε βάλω στο ντιβάνι και θα τα ξεράσεις όλα για το πουλάκι του μικρού Κωστάκη που είδες στις τουαλέτες του νηπιαγωγείου και σου' ρθε η διερώτηση γιατί είναι πιο μεγάλο απ' το δικό σου. Κι αρχίσανε τότε οι πρώιμες νεύρώσεις και από κει και πέρα δε μαζευόταν το πράγμα.
Κοινωνικό έργο επιτελεί, ΕΣΡ μου, το Je t'aime, και δεν αστειεύομαι καθόλου, αναγνώστη μου. Εδώ εδώ στην Αγγλετέρα μας πληρώνουμε για να βρίσκουμε δουλειές σε ανθρώπους με -κατά τον αρχι-κομπλεξικό πρόεδρο του ΕΣΡ- "ιδιορρυθμίες". Υπάρχουν ολόκληρες υπηρεσίες χρηματοδοτούμενες από το κράτος οι οποίες σε συννενόηση με διαφορους φορείς και επιχειρήσεις προσλαμβάνουν ανθρώπους παρόμοιους με αυτούς που καταφεύγουν στο Ζετέμ για να πουν τον πόνο τους και μετά καταλήγουν φίρμες και βγάζουνε και φράγκα.
Και μάθε και το άλλο, ΕΣΡ μου. Οι άνθρωποι με "ιδιορρυθμίες", πάντα θα αντιμετωπίζουν το "διασυρμό της κοινωνίας" (καλά, το παράκανες αυτή τη φορά, εκτός αν υποθέτεις ότι ολόκληρη η κοινωνία βλέπει Ζετέμ). Γι αυτό και αντιμετωπίζουν και προβλήματα ψυχικής υγείας. Και πριν την Πάνια και το Alter, και δυστυχώς και μετά. Κι αντί να ευχαριστείς που έχεις έναν φορέα που τους βρίσκει δουλειά, την οποία πολύ ευχαρίστως οι μισοί και παραπάνω Έλληνες θα κάναν αφιλοκερδώς (φίρμα δηλαδή) του ρίχνεις πρόστιμο; Τώρα; Μετά από τόσα χρόνια εκπομπών και τόσες φίρμες που κατέκλυσαν τα charts και έφεραν αναγνώριση -και φράγκα- στους ανθρώπους που το κράτος από το οποίο πληρώνεσαι έχει ξεχασμένους στη γωνιά;
Αααα, το άργησες πολύ, ΕΣΡ μου, θα κρυώσει το αστακουδάκι σου!! Τρέχα στην τραπεζαρία κι εγώ τρέχω για καλωδιακή για να συνδεθώ με alter. Δε θα περάσει ο φασισμός!

No comments: