Thursday, April 12, 2007

Burberry Τερζής


-Μετά από 8 γεμάτες ημέρες διακοπές του Πάσχα στην πατρώα γη ένα μελαγχολικό συναίσθημα με κατακλύζει. Κάτι μου λείπει ήδη.
-Τι είναι, ξενιτεμένε; Ο Πασχάλης μήπως;
-Όχι. Εντάξει, ένας είναι ο Πασχάλης αλλά νομίζω και με τον Justin Timberlake και τη Fergie θα την παλέψω για ένα σύντομο διάστημα.
-Τι είναι Τζάστιν Τίμπερλεϊκ και Φέργκι;
-Αυτοί είναι κάτι σαν Πασχάλης στη δημοσιότητα και το θαυμασμό του κόσμου αλλά για φωνή και όγκο χρειάζονται 5 Justin και 5 Fergie για να κάνουν έναν Πασχάλη.
-Απ΄ ό,τι καταλαβαίνω δεν είναι ο Πασχάλης που σου λείπει.
-Καλά κατάλαβες.
-Ίσως το Πάσχα των πολιτικών αρχηγών; Δε πιστεύω ο Μπλερ και ο Κάμερον-πως τον λένε αυτόν με την περίεργη μούρη- να τσουγκρίζουν αυγά με τη χάρη του Κωστάκη και του Γιωργάκη;
-Βασικά αυτοί τα τσουγκρίζουν μόνο στις απόψεις τους για διάφορα άσχετα θέματα -και αυτές πολύ σπάνια πλέον- αλλά πάλι δεν είναι αυτό που θα μου λείψει. Αν και η ιδέα του Blair με κόκκινο αυγό και να τρώει κοκορέτσι με τα χέρια μου γαργαλάει το εγκεφαλικό στέλεχος να πω τη μαύρη αλήθεια.
-Τώρα που το είπες, μήπως το πασχαλινό φαγοπότι, δηλ. αρνί, κοκορέτσι, γαρδούμπα ίσως;
-Μπα. ΟΚ, κοκορέτσι δεν έχουμε στο Λονδίνο αλλά με λίγη καλή διάθεση όλα γίνονται.
-Ε τι είναι τότε;

Ανεβαίνω στο μετρό για αεροδρόμιο. Ο καιρός τέλειος, ο Τερζής ακόμα αντοιχεί στα αυτιά μου και το κοκορέτσι στον ουρανίσκο μου. Κοιτάω τον κύριο απέναντί μου. Μαλλιά που σιγά σιγά τον εγκαταλείπουν, το κινητό έχει γίνει ένα με το αυτί, κοιτάζω το γιακά του πουκαμίσου και τρώω τη φλασιά. Βγάζω το κινητό και με τις εναπομείνασες μονάδες στο ελληνικό αριθμό καλώ γρήγορα...

-Το βρήκα!
-Νομίζω κι εγώ! Το σκεφτόμουνα όλο το απόγευμα. Mήπως ο Μπέρμπερης;
-Wow! (γουάου). Πώς το σκέφτηκες;
-Ε βλέπεις μόνο εδώ τον φοράμε έτσι στυλάτα. Όσο μπέρμπερη και να φορέσεις στο Λονδίνο μπέρμπερη attitude δε βρίσκεις πουθενά.
-Η αλήθεια είναι ότι δε βρίσκεις. Άντε bye! Αν βρεις κανένα καλό μπέρμπερη να μου στείλεις, γιατί όσο να ναι έχουμε και έλειψη στο Λονδίνο.
-Να σου στείλω καλύτερα το τελευταίο CD του Πασχάλη;
-Χωρίς συζήτηση!!

No comments: