Monday, October 29, 2007

Χαϊλέ Μπιγιονσέ


Εκεί που πάω να συνέλθω από τη δημοσίευση του φιλοσοφικού μανιφέστου του Νίκου Καρβέλα, «Πιστεύω», αναγνώστη, μου σκάει μια είδηση από τα εξωτερικά και με κάνει να το ξανασκέφτομαι σοβαρά το πράγμα να την κάνω για την Αραπιά, και σου’ χω και επιχειρηματολογία.
Εν Αιθιοπία εν αρχή λοιπόν ο λόγος, όπου η Αμερικανίδα Μπιγιονσέ (μην την μπερδεύεις με την Ελληνίδα ομόλογό της, Μπριζολέ) συμμετείχε στον εορτασμό για το Millennium που γιορτάσανε προσφάτως οι φίλοι και σύμμαχοι Αιθίοπες. Πρώτον έρχομαι να παρατηρήσω, αναγνώστη μου, ότι και πολύ νωρίς το θυμήθηκαν, ποτέ δεν είναι αργά! Τι είναι εφτά χρονάκια μπροστά στα εκατομμύρια που μετρά ο πλανήτης μας; Άσε που αν οι προφητείες του πατέρα Μάξιμου για τη Δευτέρα Παρουσία –του γενειοφόρου με την πλατινιένα επιτυχία «το Ναυτάκι» ντε- επαληθευθούν, αυτούς τους κωλόφαρδους θα τους πιάσει εφτά χρόνια μετά! Μήπως να μετοικήσουμε σωρηδόν στη Μαύρη Ήπειρο, μπας και γλιτώσουμε μια εφταετία ζωής; Όχι τίποτα άλλο, αλλά το 2018 θα βρίσκομαι στην πιο παραγωγική ηλικιακή περίοδο της ζωής μου σύμφωνα με έρευνες, αμαρτία δεν είναι να μου φάει την καριέρα ο Αντίχριστος; Οπότε πάω Αιθιοπία και πιάνω την καλή ενώ εσείς θα καίγεστε στα τάρταρα της κολάσεως, άπιστοι προσκυνημένοι.
Βέβαια, ο εορτασμός αυτός γεννά και άλλες ευκαιρίες, βλέπε τη Μπιγιονσέ. Την εν λόγω αοιδό, το 2000, τότε που γιορτάζαμε το δικό μας Millennium ντε, δεν την ήξερε ούτε η μάνα της, ούτε φωνητικά στη Μπρίτνεϊ δεν της δίνανε να κάνει. Οπότε σου λέει αφού δεν μπόρεσα να σφραγίσω την αλλαγή της χιλιετίας παγκοσμίως και στη χώρα μου, το κάνω στην Αιθιοπία• δεν κατάλαβα, είμαι ή δεν είμαι διεθνής φίρμα; Το πρόβλημα βέβαια θα δημιουργηθεί αν –φοβού τη Μπριζολέ- όλοι οι άλλοι επαγγελματίες που δεν μπόρεσαν να σφραγίσουν με την παρουσία τους τη χιλιετία εν Ελλάδι το πάρουν πρέφα και αρχίσουν να ψάχνουν μπουλουκηδόν πτήση για Αιθιοπία. Θα μείνουν η Κατρίτση, η Λαμπίρη, η Μπήλιω και η άλλη με την ελιά στο Star να καλούνται αναμεταξύ τους, γιατί μη νομίζεις, αναγνώστη, το μισό εγχώριο Jet set δεν το χει σε τίποτα να βάλει τσάρτερ για Αντίς Αμπέμπα. Και τότε θα ναυαγήσουν τα σχέδια μου να είμαι ο μόνος διαπρέπων Έλληνας μετά το 2018 στην τιμημένη χώρα των μαραθονοδρόμων και του ηρωικού αυτοκράτορα Χαϊλέ Σελασιέ. Ρουφιάνα Μπιγιονσέ, μια ιδέα είχα και εσύ πας να με καταστρέψεις. Τελικά χίλιες φορές η Μπριζολέ, που είναι και ακίνδυνη. Better the devil you know, που λεν και οι φίλοι μου οι Εγγλέζοι.
Επίσης να θυμηθώ να στείλω e-mail στον πατέρα Μάξιμο με διευκρινιστική ερώτηση για το τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση, όχι τίποτ’ άλλο, μην ξενιτεύομαι και τζάμπα!

No comments: