Sunday, October 28, 2007

ελ-ΟΧΙ!-μ


-Χρόνια πολλά!
-Άργησες δυο βδομάδες, αλλά συγχωρεμένος! Να ’σαι καλά, κι εσύ ό,τι ποθείς!
-Τι άργησα μωρέ; Σήμερα είναι η 28η!
-Καλά για την 28η οι ευχές; Τι είμαι η Σοφία Βέμπο; Νόμιζα με θυμήθηκες για να γενέθλιά μου!
-Όλη η Ελλάδα γιορτάζει σήμερα, τουρκόσπορε! Το έπος του 40!
-Α, να το πούμε στη Μαριέττα Χρουσαλά να αλλάξει το όνομα της εκπομπής της εκτάκτως σε «Η Ελλάδα γιορτάζει».
-Δεν έχει εκπομπή η Μαριέττα σήμερα! Σα γνήσια απόγονος των Ελλήνων που έγραψαν το έπος του 40 το ’κλεισε το μαγαζί και πήγε στην παρέλαση. Όχι σαν και σένα που νοιάζεσαι μόνο για τον εαυτούλη σου.
-Εγώ συμπάσχω με τη μαθητειώσα νεολαία που τα κουβάλησαν Κυριακάτικα τα καημένα τα παιδιά να παρελάσουν κάτω απ’ τον ήλιο και τ’ αγιάζι.
-Έτσι ειν’ η ζωή! Μια κερδίζεις μια χάνεις. Άλλες φορές που κάνουν τετραήμερα που πέφτει η αργία Παρασκευή καλά είναι;
-Εσύ τώρα με ποιον είσαι;
-Εγώ είμαι με την Ελλάδα.
-Α, να το προσέξεις αυτό να μη σε δούμε ξαφνικά στο κανάλι του Καρατζαφέρη να διαφημίζεις βιβλία για το Μεγαλέξανδρο και τους Ελοχίμ.
-Την έχεσες πάλι τη συζήτηση. Δηλαδή όποιος τιμά το έπος του 40 είναι με τον Καρατζαφέρη;
-Μωρέ ποιος χέστηκε για το χοντρό με τα κοτλέ σακάκια; Να ρωτήσω κάτι άλλο που με τρώει;
-Πες το.
-Αυτό το έπος που λες τόση ώρα είναι σαν τα ομηρικά; Έμμετρο και με ραψωδίες; Και πως συνεννοήθηκαν τόσοι άνθρωποι και το γράψανε; Εμείς δεν μπορούμε να τα βρούμε για το ασφαλιστικό!
-Ε, ρε Ελοχίμ που σου χρειάζεται!

No comments: