Friday, November 9, 2007

Σκουώς με το Σώθμπυ


-Τι γίνεσαι; Καιρό έχουμε να τα πούμε!
-Έλα, λέγε τι θες και γρήγορα γιατί δεν είμαι καλά σήμερα.
-Μες στην παρεξήγηση με έχεις μια ζωή. Δηλαδή πρέπει οπωσδήποτε να θέλω κάτι;
-Αν δεν το πεις τώρα δε θα το' χεις ποτέ. Άντε λέγε γιατί έχω τα νεύρα μου.
-Οκ, οκ, λοιπόν, αποφάσισα να ασχοληθώ με ένα άθλημα, έχω βρει εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, μόνο που δεν έχω παρτενέρ.
-Ναι..;
-Ε, να, είπα κι εγώ να βελτιώσω την φυσική μου κατάσταση και ψυχαγωγία ξεκινώντας σκουώς. Βρήκα και γήπεδα κοντά στο σπίτι μου, αλλά μια βδομάδα ψάχνω άνθρωπο κι ακόμα. Πετρέλαιο να' ψαχνα, πιο εύκολα θα έβρισκα. Τι λες;
-Λέω οτι εδώ ο κόσμος χάνεται κι εσύ στην κοσμάρα σου. Το ξέρεις ότι σε δημοπρασία των Sotheby's δεν πουλήθηκαν Van Ghong, Picasso, Matisse και Monet; Και εσύ αγχνώνεσαι που δε βρίσκεις έναν άλλο βαρεμένο να πάτε να βαράτε μια μπάλα σε έναν τοίχο;
-Συγνώμη, αλλά αν αγχώνονται ότι θα μείνουν στις αποθήκες οι πίνακες, ας τους δώσουν σε μένα. Που θα προβληματιστώ τώρα γιατί δε βρέθηκε ένα ζώο να τα σκάσει χοντρά στο Sotheby's. Αν στην τελική οι πίνακες τους πιάνουν χώρο και θέλουν οπωσδήποτε να τους ξεφορτωθούν ας τους δώσουν σε καμιά γκαλερί ή μουσείο, που σε έπιασε ο πόνος που θα πέσει έξω μερικές λίρες ο Σώθμπυς.
-Δεν είναι το θέμα οι εισπράξεις του Σώθμπυ. Αλλά όπως και να γίνει πρέπει να παραδεχτείς ότι έχει και σημαντικότερα προβλήματα η ανθρωπότητα από το να μη βρίσκεις παρτενέρ στο σκουώς.
-Για μένα σημαντικότερο πρόβλημα τώρα είναι αυτό. Ο Σώθμπυς και λεφτά έχει, και οι υποψήφιοι παρτενέρ για το σκουώς είμαι σίγουρος θα τον περιμένουν στην ουρά, και όσο για τον Βαν Γκογκ, δε μειώθηκε η αξία του έργου του επειδή κάποιοι αποφασίσαν να σκάσουν 10 αντί για 30 εκατομμύρια δολλάρια που του λείπανε του Σώθμπυ.
-Μια ζωή να τη χέσεις τη συζήτηση.
-Αντιθέτως, την εκσυγχρονίζω και της δίνω μια πινελιά ρεαλισμού. Και άμα σε έπιασε το παράπονο για το πού πάει γενικά η τέχνη πήγαινε στην έκθεση για το εργαστήριο του Greco στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης να ρίξεις θρήνο Επιδαύριο. Μέσος όρος ηλικίας επισκεπτών 60 άνω. Σαν μονάδα απεξάρτησης ακούγεται. Άμα δεν ξεκουνηθούμε από τον καναπέ , ακόμα και να ξεπουλήσει ο Σώθμπυς, χαΐρι δε βλέπουμε. Λοιπόν τι θα γίνει με το θέμα μας;
-Παίρνω τη ρακέτα μου και σε κυνηγώ...

No comments: